Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine: https://studio-mina.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina: https://studio-mina.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja ga podjetje Studio kozmetike Mina, Mina Kravanja s.p., v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem, torej kupec v spletni trgovini. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine: https://studio-mina.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom/kupcem. Vsebine, ki so dostopne uporabnikom te spletne strani, so stvaritve, varovane kot avtorska dela v skladu z določbami Zakona o avtorski in sorodnih pravicah (Ur. l. RS, 21/1995 in spr.) in drugimi veljavnimi predpisi. Imetnik avtorskih in morebitnih drugih pravic na navedenih avtorskih delih je podjetje Studio kozmetike Mina, Mina Kravanja s.p.. Brez izrecnega pisnega dovoljenja podjetja Studio kozmetike Mina, Mina Kravanja s.p. uporabnikom spletne strani https://studio-mina.si ni dovoljeno nikakršno reproduciranje, distribuiranje, prenašanje, predvajanje, prikazovanje ali drugačna javna priobčitev avtorskih del, vsebovanih na tej spletni strani.

Varovanje osebnih podatkov:

Zavezujemo se k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca (uporabnika), ki jih je vpisal ob nakupu (ime, priimek, naslov, pošta, telefon, e-pošta) in hranimo dokumentacijo o komunikaciji z njim. Osebne podatke o kupcu bomo uporabili izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje e-novice, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Podatkov o kupcu v nobenem primeru ne bomo predali nepooblaščenim oz. tretjim osebam. V kolikor želi kupec (uporabnik) svoje podatke urediti ali izbrisati iz našega seznama nam to lahko sporoči na e-poštni naslov: info@studio-mina.si ali nam pošlje pisni zahtevek preko pošte na naslov: Studio kozmetike Mina, Mina Kravanja s.p., Loška cesta 39, 4226 Žiri.

Cene:

Vse cene naših izdelkov so prikazane razvidno, v vseh podanih cenah artiklov je DDV že vštet. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila po navedenih načinih plačila, pod navedenimi pogoji.

Koda za popust:

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdeš v naših e-novičkah ali drugih medijih. Kode za popust se NE seštevajo, razen v kolikor je to navedeno drugače.

Kako uporabim kodo za popust?

Koda za popust je beseda (besedna zveza, kombinacija črk in številk,..), ki jo kot prijavljen uporabnik vpišeš v 1. koraku spletnega nakupa. Po kliku na "Uporabi" se popust oziroma ugodnost upošteva takoj zatem.

Postopek nakupa:

  1. Naročilo sprejeto. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

  2. Naročilo potrjeno. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi neizdobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

  3. Blago odpremljeno. Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Način plačila:

Kupec lahko izbira med tremi načini plačila:

  • z gotovino ob prevzemu
  • s predračunom

Dostava:

Za dostavo vseh naročil v spletni trgovini https://studio-mina.si skrbi naš pogodbeni partner Pošta Slovenije. Naročeno blago bomo pogodbenemu partnerju za dostavo pošiljk oddali v roku treh delovnih dni. Če zaradi posebnih okoliščin to ne bo mogoče, bomo o tem kupca obvestili in se s kupcem dogovorili drugače. V primeru, da izdelek v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša za 14 delovnih dni.

Stroški dostave:

  • Pri nakupu izdelkov v vrednosti do 80,00 EUR se zaračuna poštnina v višini 3,50 EUR.
  • Pri nakupu izdelkov v vrednosti nad 80.00 EUR, je poštnina brezplačna.

 Pošta Slovenije vam pri plačilu pošiljke po povzetju zaračuna strošek vplačnine v višini 1,07% vrednosti odkupnine oz. najmanj 1,05€. Ta strošek ni zajet v vrednost naročila. Navedeni stroški pošiljanja veljajo v notranjem prometu na območju Slovenije. Za pošiljanje izdelkov v tujino veljajo trenutne cene Pošte Slovenija.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga:

43.č člen ZVPot (Uradni list RS št. 126/07) pravi:

Potrošnik ima 14 dni časa, da sporoči prodajalcu, da odstopa od pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navajati razloga. Blago mora potrošnik vrniti v nadaljnjih 14-ih dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške. Prav tako se šteje za odstop od pogodbe, če potrošnik vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (14 dni) brez posebnega sporočila o odstopu.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v štirinajst (14) dneh od sporočila o odstopu. Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

V primeru mehanskih poškodb, ki niso nastale kot posledica neprimernega ravnanja s strani kupca, se reklamacije upoštevajo. Vse ostale potencialne nepravilnosti oz. reklamacije skrbno rešujemo skupaj v sodelovanju s kupcem, na za njega najboljši možni način in rešitev.


Pisne reklamacije in pritožbe lahko naslavljate na naš elektronski naslov info@studio-mina.si. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Obrazec za odstop od pogodbe.pdf

Stvarne napake

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v roku dveh mesecev in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Komunikacija:

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Reklamacija:

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti s predstavnikom podjetja Studio kozmetike Mina, Mina Kravanja s.p., ki bo na vaš naslov poslal kurirja, ki bo prevzel blago. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Vračilo poškodovanih pošiljk:

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Odveza odgovornosti:

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori:

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@studio-mina.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Studio kozmetike Mina, Mina Kravanja s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS): https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Prijava na e-novice:

S prijavo na e-novice prijavitelj soglaša, da se osebni podatki, ki jih posreduje ob prijavi na e-novice, uporabljajo oz. obdelujejo za posredovanje sporočil, povezanih s poslovanjem ponudnika (akcije, novosti, reklamna sporočila, novice, itd.) na njegov elektronski naslov.

To soglasje lahko prijavitelj na e-novice kadarkoli pisno prekliče. Preklic lahko izvede na spletni strani ponudnika v okviru rubrike prijave na e-novice, kjer vpiše ime, priimek in svoj elektronski naslov, na katerega prejema e-novice, kar vse potrdi s pritiskom na gumb »odjavi«. Preklic lahko posreduje tudi na sedež ponudnika Studio kozmetike Mina, Mina Kravanja s.p., na e-poštni naslov: info@studio-mina.si

S prijavo na e-novice boste obveščeni o novostih, akcijah in zanimivostih iz naše ponudbe.

E-novice pošljemo tudi vsem našim cenjenim naročnikom.

Žiri, dne 28.03.2018

Studio kozmetike Mina
Mina Kravanja s.p.

 
 
 

Prijava na e-novice

 

Prijavite se na naše e-novice in bodite prvi obveščeni o naših novostih in ugodnostih.

    1. Studio kozmetike Mina varstvu vaših osebnih podatkov posveča posebno pozornost in skrb. Podrobnejša pravila glede uporabe in obdelave vaših osebnih podatkov si lahko preberete v Pravilniku o zasebnosti.
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.